Khamis, 22 April 2010

Semoga Anak Adam Dilindungi.....

Astagfirullahalazim.........
Hari ni,satu handphone diambil oleh pengawas sy atas arahan guru disiplin. Hp tersebut diserahkan kepada guru disiplin untuk tindakan selanjutnya. Apa yg membuatkan sy mengucap panjang apabila melihat video2 yg tkandung dlm hp tsebut. Ya Allah, betapa bjayanya objektif Yahudi untuk merosakkan genarasi muda terutama orang2 Islam. Subhanaullah.....betullah janji mereka untuk merosakkan umat Nabi Muhammad SAW ini mlalui 3 cara:
1. Menggalakkan maksiat-yakni penzinaan,pgaulan bebas supaya tidak mdpt hidayah drp Allah SWT
2.Makanan dan minuman-makanan yg tidak halal akan merosakkan hati umat Islam
3.Melalui pendidikan, .filem2,bahan2 bacaan, ideologi  dan fikiran sekular tajaan yahudi

Hendak atau tidak, sy terpaksa juga mbuka video tsebut untuk mcari kepastian. Ya Allah, bukan stakat terkejutnya sy mnyaksikan lebih dari 10 video tersebut,malah kaki sy jadi longlai dn mengeletar krn spanjang hidup sy, sy tidak akan cemarkan mata dan pandangan sy ke arah pkara2 sedemikian rupa. Tidak dpt sy bayangkan seorang pelajar yg baru berusia 16 tahun menyaksikan video lucah sedemikian rupa.
Subhanaullah.......Sedihnya sy tidak dapat dilahirkan  drp perkataan. Bukan stakat video lucah dr luar negeri, adegan melampau yg mlibatkan orang2 melayu yg beragama Islam pun ada. Malah, ada yg mlibatkan remaja 12 tahun. Apa nak jadi pd bakal pemimpin orang2 Islam suatu masa nanti jika dlm usia yg begini mentah,mereka sudah terdedah dengan pkara2 seperti ini??? Mata mereka telah dicemari dgn pkara2 kotor  malah ada yg telah melakukannya pun tanpa ada rasa bersalah dan berdosa kpd Allah. Mustahil,remaja yg mnyaksikan video2 lucah ini tidak terangsang untuk mencubanya dengan pasangan masing2.

Tahniah kepada yahudi kerana agenda mereka untuk merosakkan umat Islam telah pun berjaya... 

Apa lagi yang harus sy lakukan???Kerdilnya sy kerana tidak dpt membantu remaja2 kini (yg melibatkan pelajar sekolah) supaya tidak terlibat dgn perkara2 seperti ini???? Sy rasa betapa tidak bergunanya sy menjadi seorang guru kerana perkara2 seumpama ini tidak dpt dibanteras....lebih2 lag melibatkan bangsa dan agama sy.
Esok.....pihak sekolah akan memanggil ibu bapa pelajar ini, dan sy ingin menyaksikan respon daripada kedua ibu bapanya. Satu persoalan yg singgah di minda saya :
Adakah sama kesedihan dan kekecewaan ibu bapa pelajar ini sama sperti apa yg sy rasakan????

Surah Al-A'raf ayat 167 yang bermaksud:
"Dan (ingatlah wahai Muhammad) ketika Tuhanmu memberitahu: Bahawa sesungguhnya Ia akan menghantarkan kepada kaum Yahudi itu, (terus menerus) hingga hari kiamat, kaum-kaum yang akan menimpakan mereka dengan azab sengsara yang seburuk-buruknya (disebabkan kejahatan dan kekufuran mereka). Sesungguhnya Tuhanmu amat cepat azab seksa-Nya, dan sesungguhnya Dia juga Maha Pengampun lagi Maha Mengasihani."

Dalam doa Nabi Saw. disebutkan:

“Ya Allah, jadikanlah cahaya di dalam hatiku, cahaya pada lidahku, cahaya pada pendengaranku, cahaya pada penglihatanku. Jadikanlah cahaya di bawahku, cahaya di atasku, cahaya di samping kananku, dan cahaya di samping kiriku, cahaya di depanku, dan cahaya di belakangku. Jadikanlah cahaya di dalam diriku dan jadikanlah cahaya itu sebagai keagungan bagi diriku.”


Semoga Allah melindungi Keluarga saya......dan Syukur kehadratNya untuk setakat ini....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan