Rabu, 9 Februari 2011

Kad Ucapan 3D.






Tahun ni, Tajuk Folio PSV bg calon SPM 2011, agak sukar sedikit berbanding tahun lepas...Atau mungkin sy sahaja yg rasa sukar kerana sy memang bukan dilahirkan sebagai guru seni visual (seni lain tu, insyallah ada juga rasanya). Walau bagaimana pun, kreativiti rakan2 sy, menyebabkan semangat sy terbakar untuk menjadi seperti mereka. Ya....sy mesti boleh melakukannya. Terima kasih kpd kawan2 yg membantu sy krn dgn bantuan mereka, dapat meredakan rasa rendah diri sy terhadap subjek ini....

P/S: Lin, Tolong........cepat2 postkan apa2 je untuk membantu diriku yg serba kekurangan dan tak tahu....

6 ulasan:

  1. plez help my....
    sye x thu nak wat mcm mn tlg la sye..
    nak keja kursus seni mcm mn ni????
    plezzzz

    BalasPadam
  2. boleh cari kat internet.....taip je how to make 3d card. Insyallah ada.....

    BalasPadam
  3. sitinurkhadijahsahid,kamu boleh hubungi sy di alamat norawawa2010@gmail.com utk dptkan maklumat lanjut tentang folio atau terus ke FB sy....

    BalasPadam
  4. nora saya pon xthu nk buat cam ne

    BalasPadam
  5. maini....senang je...kalau maini tak tahu, boleh hubungi sy di facebook.Ada apa2 yg boleh sy tolong, sy akan tolong....

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...